Як українські бренди готувалися до показу в Лондоні

Тиждень моди в Лондоні перш за все запам’ятався дебютом Деніела Лі у Burberry, а для нас іще однією важливою подією став показ трьох українських брендів — FROLOV, KSENIASCHNAIDER та PASKAL, який пройшов за підтримки British Fashion Council. Альона Грінченко, засновниця LBK Agency, побувала за його лаштунками та поділилася враженнями щодо організації.

 

Ксенія Шнайдер, Іван Фролов та Юлія Паскаль

Ксенія Шнайдер, Іван Фролов та Юлія Паскаль

 

Про те, що покази українських дизайнерів відбудуться в межах офіційного розкладу London Fashion Week, ми дізналися за кілька місяців, оскільки LBK Agency займається комплексним бізнес-розвитком бренду PASKAL — одного з учасників події. Звичайно, було ухвалено рішення не зволікати і розпочинати підготовку, тим паче, з боку Ukrainian Fashion Week було обрано дизайнерів високого рівня — PASKAL, KSENIASCHNAIDER та FROLOV. Ukrainian Fashion Week зробили фундаментальну роботу з організації, насамперед, отримавши грант USAID.

 

Paskal

Paskal

 

З досвіду нашої роботи з Міністерством культури України знаємо, що це доволі непростий бюрократичний процес, який вимагає подальшого звітування. Раніше грантами для фешн-подій опікувався Володимир Нечипорук, та зараз він займається волонтерством і підтримкою ЗСУ, тому це завдання лягло на тендітні плечі Ірини Данилевської. Ірині вдалося отримати грант, а також залучити до співпраці партнерів — лондонський продакшн Blonstein і PR-агенцію Purple. Посольство України у Великій Британії гостинно надало можливість дизайнерам провести у своїх стінах примірки перед шоу. За айдентику відповідав Антон Шнайдер, тому все виглядало в єдиній візуальній стилістиці, яка гідно представляє Україну на міжнародному рівні.

 

Kseniaschnaider

Kseniaschnaider

 

Сама підготовка проходила дуже творчо і легко. У спільному чаті, де дизайнери та команди комунікували одне з одним, з першого контакту відчувалася дружня атмосфера підтримки. Дуже тішить, що взаємодія всередині української фешн-індустрії є саме такою. Що нас занепокоїло, так це дата проведення показів. Справа в тому, що 21 лютого — це останній день Тижня моди у Лондоні, який збігається з початком Тижня моди у Мілані. Зважаючи на це, усі дуже переймалися кількістю та якістю гостей на показах. LBK Agency відповідали за гостей зокрема, і ми були приємно вражені тим, що у підсумку зал був заповнений. Загалом, ми одержали результат, на який навіть не очікували. Бренд PASKAL отримав понад 300 згадок у соцмережах, численні запити від журналістів та інфлюенсерів. Покази FROLOV, KSENIASCHNAIDER і PASKAL транслювали британські телеканали, відбувалася потужна підтримка ЗМІ та широка присутність українських дизайнерів у медіапросторі.

 

Frolov

Frolov

 

“Процес створення колекції проходив у Києві, для нас було принциповим рішення залишити тут виробництво. Було складно, довелося придбати генератор, не все встигли, що планували. Але в цілому добре, що хоч так. Створювати продукт в Україні зараз — це важко, але потрібно як ніколи. Організацією події займалися Ukrainian Fashion Week, British Fashion Council, Purple PR та Blonstein Production — все це потужні гравці ринку, лідери у своїй сфері. Тому нам було досить легко і без стресу, все було ідеально сплановано та проведено. Я дуже вдячна всім. Реакція ЗМІ була потужною — всім було цікаво, як наші бізнеси адаптувалися до війни, що дає нам сили продовжувати. Ми використовували цю цікавість як шанс іще раз нагадати світові про Україну та необхідність підтримувати нас”, — поділилася зі мною своїми емоціями Ксенія Шнайдер.

 

KSENIASCHNAIDER

KSENIASCHNAIDER

 

Дизайнерці Юлії Паскаль також є що згадати: “Найскладніший етап підготовки був в Одесі — ми створювали колекцію в умовах відсутності світла і тепла. Але наша команда самовіддано працювала в найбільш скрутних умовах, проте сповнена натхненням і оптимізмом. Дві композиції з саундтреку до шоу ми написали з моїми друзями в Києві, фінальний трек зробили з Олегом Пацелею за пару днів до початку війни. Аксесуари до колекції — справжні танцювальні пуанти та балетки — знайшли за день до шоу в танцювальному магазині. На бекстейджі все було злагоджено і легко, ми отримали велике задоволення від роботи з найкращими людьми індустрії. Комунікація з України була ускладнена через відключення світла й інтернету, проте ніхто не нервував, і о 5 годині ранку ми всі вже стояли під Old Selfridges Hotel з усмішками на обличчях. Наприклад, режисер показу одразу відчув наш вайб, і ми разом придумали схему освітлення, затвердили музику за кілька годин до показу. Завдяки високому рівню професіоналізму усі проблемні моменти вирішувалися швидко і весело. По закінченні шоу в мене превалювало відчуття вдячності всім тим, хто зробив це можливим”.

 

<b>Фото: Ярослав Притула</b>

Фото: Ярослав Притула

 

Наші бренди не тільки показали сильні колекції, що були створені під час війни, але й наголосили на важливості підтримки України. Ця подія в межах London Fashion Week стала одним із рушійних кроків розвитку як брендів-учасників, так і української модної індустрії, завдячуючи об’єднаним зусиллям некомерційних організацій, державних дипломатичних інституцій та креативної фешн-спільноти.

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search