ПЕРФОРМАНС DZHUS AW23 НА BERLIN FASHION WEEK

18 січня 2023 року на Берлінському тижні моди український концептуальний бренд DZHUS продемонстрував 10 інноваційних речей, які дизайнерка Ірина Джус радикально трансформувала на очах у публіки, продемонструвавши найвизначніші модифікації кожної.

«Війна розділила життя кожного українця на «до» і «після». Думаючи про моїх співвітчизників, зокрема про співвітчизниць, які втратили все і мусили прийняти нові іпостасі, щоб вижити, я хочу символічно зобразити цих супергероїв та їхню неминучу метаморфозу». – ділиться Ірина Джус.

Трансформація осінньо-зимових образів віддає данину кардинальним змінам, з якими всі українці зіткнулися в обставинах, на які вони не могли вплинути. Виживши, вони стали сильнішими, зрозуміли, що є для них найважливішим, сфокусувалися на власному майбутньому.

Лінійка AW23 здебільшого складається з архітектурних силуетів – ефектних пуховиків, жакетів геометричного крою, максі-суконь і штанів оверсайз – які в той же час є неймовірно адаптивними, коли йдеться про носіння, оскільки пропонують широкий вибір функціональних змін. Це трансформація штанів у сукні та піджаки, пальто у комбінезони, рукавів у капюшони та жилети. Але найголовніше, що багато виробів перетворюється на сумки, головні убори, інші аксесуари. І врешті бренд представив сукню, що трансформується на прикрасу.

Палітра бренду дуже стримана – варіюється від монохромних до нюдових і землистих відтінків. Таке хроматичне обмеження допомагає підкреслити структуру, яка є основою дизайну DZHUS. Говорячи про вибір тканини, для Ірини Джус найважливішим є етичне походження матеріалів. Ще в 2010 році вона заснувала DZHUS як бренд з ідеологією cruelty free. З точки зору естетики DZHUS обирає матеріали з технічним вайбом та нетривіальні текстури. У лінії AW23 бренд використав розмаїття фактурної бавовни й трикотажу, а також контрастні до них прозорі тканини, тоді як ефект зіпсованості деяких матеріалів підсилює драматичний ефект.

Багато дизайнів DZHUS AW23 побудовано на базі кишень і сумок – як алегорії процесу евакуації, через який пройшли мільйони українців, взявши з собою лише те, що могли нести. «Багато хто віддав перевагу символічним речам, це так зворушливо…», – згадує Ірина. Деякі вбрання пропонують перетворення підкреслено утилітарного унісекс-силуету на тендітний жіночний образ і навпаки, як алюзія до неминучої зміни особистості під впливом форс-мажорних обставин, що вимагають болючих рішень.

Ключовим елементом колекції є комбінезон у стилістиці бронежилету, що перетворюється на колосальне пальто з прозорим капюшоном, відсилаючи до янгола-охоронця нашої незламної нації. Концепція шоу DZHUS, що включає оригінальний саундтрек, створений американським музикантом з українським корінням EYIBRA, є надзвичайно символічною, вшановуючи трагічний досвід співвітчизників дизайнерки.

Етичне взуття для показу надано House Martin. Партнери: The Berlin Senate Department for Economic, Energy and Public Enterprises, NEWEST, Stilwerk, La Biostheque.

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search