Колаборація — одне з головних явищ у модній індустрії останнього десятиліття, бо синергія двох сильних імен — це завжди цікаво та несподівано. Різні бренди об’єднуються в дуети, щоб представити небанальний продукт, привернути увагу нової аудиторії і ще раз заявити про себе. На які колаборації українських брендів треба звернути увагу цієї весни, читайте у нашому матеріалі.

Жилет Bevza х IQOS

Вперше жилет Bevza x IQOS був представлений восени 2022-го на заході Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Цей проєкт присвячений нашому повсякденню і зручності, яка сьогодні виходить на перший план. “Кожен з нас уже давно звик до ґаджетів, які завжди з нами і які нас об’єднують. Я дуже хотіла показати, що носити їх весь час із собою може бути зручно й надзвичайно елегантно. Ми всі дуже чекаємо, коли можна буде повернутися до звичного життя, — розповідає дизайнерка Світлана Бевза. — Ідея нашого спільного проєкту з IQOS — повсякдення, таке звичне ще нещодавно й таке жадане зараз. Ми хотіли зробити не тільки речі, що поєднують цінності двох брендів, а також нинішні часи й час звичного мирного спокою, до якого ми всі прагнемо”.

 

Жилет Bevza x IQOS

Жилет Bevza x IQOS

 

Жилет BEVZA x IQOS Companion Edition — функціональний аксесуар для повсякденного життя зі звичними ґаджетами-компаньйонами. Він виготовлений у нейтральних молочному та сірому кольорах, має зручну кишеню для ґаджета IQOS та класичну рамкову кишеню для карток чи готівки. Він пасує як до приталених, так і до об’ємних речей. Носити його можна в будь-яку пору року — зокрема й поєднувати з верхнім одягом.

 

 

Цукерки Gunia Project x HONEY Cafe

У 2022 році керамічний півник Васильківської майолікової фабрики прикрашав кухню квартири у Бородянці на Київщині, яку у березні зруйнували російські ракети — і ця світлина облетіла весь світ. На ній напівзруйнована будівля без стін та вікон, і керамічний півник на кухонній полиці. Символ майстерності українських ремісників став символом української незламності. Півник, який встояв. Саме він став головним героєм спільної колекції цукерок Gunia Project x HONEY Cafe.

 

 

“Ми побачили у півнику ідеальну форму для дива української гастрономії. Кондитерська майстерність дозволила створити шоколадну форму півника та зібрати в ній автентичні смаки зі всієї України, — розповідають у HONEY Cafe. — Складається колекція з п’яти смаків — калина та бергамот, медівник, чорнослив та волоський горіх, насіння соняха, ялівець та смородина”. Важливо, що 50 гривень з кожної коробки цукерок перераховується до Благодійного Фонду Сергія Притули.

Взуття KSENIASCHNAIDER x HVOYA

Український бренд KSENIASCHNAIDER у лютому взяв участь у Тижні моди в Лондоні, де показав нову колекцію — її важливою частиною стала колаборація разом із взуттєвою маркою Hvoya. Це взуття зроблене із залишків джинсової тканини та декларує концепцію сталого споживання, яка зменшує витрати текстилю та забезпечує економію циклу.

 

 

Прикраси SOVA x “Мавка. Лісова пісня”

Ювелірний дім SOVA в колаборації з українським анімаційним фільмом “Мавка. Лісова пісня” створив колекцію ювелірних прикрас, яка натхнена історією прадавнього магічного Лісу. Центральна ідея анімаційного фільму — “Світло подолає темряву” — ідеально відображає головну особливість колекції. Кожна прикраса оздоблена фантазійною смарагдовою емаллю, яка здатна розсіяти пітьму, адже світиться в темноті. Бренд SOVA вперше використав цю техніку, аби надати колаборації магічного звучання та відобразити історію чарівного Лісу.

 

 

У колекцію увійшли моносережки, кафи, каблучки, підвіс, кольє-трансформери та браслети, що виконані у білому та жовтому золоті. У колаборації втілені флористичні мотиви з рухливими елементами, що перегукуються з рослинами магічного Лісу, які колихаються від “мови вітру”.

Джерело