Святкувати життя та не втрачати надію: головні меседжі нової колекції українського бренду TONiA

27 січня в Будапешті у рамках Ініціативи “SupportUkrainian Fashion” від Ukrainian Fashion Weekсвою колекцію FW24-25 уперше на BCEFW представив український бренд TONiA. Показ відбувся за підтримки USAID в спільні секції New Generation.

В колекції осінь-зима 24/25 дизайнерка та художниця по костюмам Тоня Белінська продовжує досліджувати природу жіночої сексуальності, через натуральні кольори та наївне мистецтво. В центрі уваги – жіночий початок та таємниці, які він криє в собі. Чистота кольору – одна з прикмет бренду, в новій колекції дизайнерка надала перевагу кольору невинності та надії –білому. Практично кожен елемент колекції має елемент ручного в’язання або вишивки. За словами дизайнерки, вона надихалася технікою витинанки, українським гончарним розписом, наївним мистецтвом.

«Ідея створити речі, зв’язані гачком, натхненнядавньою технікою «вирізування» – це тежданина моєму дитинству, – розповідає Тоня Белінська. –  Моя мама власноруч створюваладекоративні елементи для одягу, я могла годинами спостерігати за цим процесом, досіпам’ятаю всі фіранки та оздоблення, які вони з бабусею вишивали. Саме цю легкість і ажурність, які створюються за допомогоюдавніх технік, що використовувались на території України, я й хотіла передати в колекції».

До колекції увійшли костюми жакети з виразними плечами та елегантними спідницями-міді та максі, з розрізами. А також облягаючи кроп-топи, брюки-палаццо та мікро-шорти. Особливістю колекції залишається знаковий для бренду в’язаний корсет, створений за старовинною технікою 19 ст. Для його створення Белінськаадаптувала крій автентичного корсету того часу, який вона придбала на аукціоні: «Стародавні корсети мали дуже красивий перехід між талією і стегнами. При цьому вони не затискали діафрагму – це секрет, яким володіли давні кравці. Саме тому жінкам було легко ходити і при цьому візуально мати дуже вузьку талію», – ділиться дизайнерка.

Белінська навмисно підкреслює жіночі форми, робить акцент на талії та стегнах – оскільки її нова колекція про фертильність та бажання подарувати світу нове життя. В цьому одязі дівчина почувається задоволеною собою, підкреслює дизайнерка. Недарма, логотип бренду TONiA – замкова шпаринка, говорить про те, що «ти» і є ключ до «себе», але при цьому окреслює кордони для інших. «Одяг бренду допомагає жінці відчути себе в гармонії з своєю сексуальністю, зі своїм тілом, проявити свою жіночу частину. Він ніби нагадує їй, про такі втрачені відчуття захищеності, коли кожна людина могла бути собою, а не людиною, яка має протистояти тиску війни, зневіри, знецінення людського життя», – говорить Тоня.

Колекція створена за принципом конструктора, адже кожен з семи образів можна легко комбінувати один з одним у довільних комбінаціях.

CREDIT HFDA – The Sparkle Content

Антоніна Белінська – креативна директорка та дизайнерка бренду TONIA, стилістка та художниця з костюмів.
На рахунку Белінської створення костюмів для британського серіалу Holby City (BBC), фільмів «Сторожова застава» (2017), «Захар Беркут» (2019), одного з найрейтинговіших вітчизняних серіалів «Кріпосна» (2019) та серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія» (2020). Також Тоня працювала на майданчику данського серіалу «Агент» та історичною стрічкою «Бастард», головну роль якій виконав Мадс Міккельсен.
У 2023 році Тоня відкрила власний фешн-бренд TONIA. Презентація першої колекції «Ентропія» відбулась у Києві в липні 2023.

Андрій К.

About Author /

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search