У рамках продовження співробітництва Ukrainian Fashion Week та Budapest Central European Fashion Week

27 січня на BCEFW в рамках Ініціативи «Support Ukrainian Fashion» від UFW свої колекції FW24-25 представили українські бренди GASANOVA, SIDLETSKIY та TONiA.

Ukrainian Fashion Week висловлює свою подяку колегам з Budapest Central European Fashion Week за продовження партнерства та підтримку дизайнерів України.

«Для Ukrainian Fashion Week кожен показ, кожен великий проєкт за кордоном – це розповідь про Україну, про війну, про необхідність допомагати нам в нашій справедливій боротьбі з російською агресією. Це потужна промоція нашої країни – країни мужніх, стійких та талановитих людей», – Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week.

Нагадаємо, останні чотири сезони Ukrainian Fashion Week проходять на міжнародних подіумах та платформах у форматі International Season.

GASANOVA 
Дизайнерка Ельвіра Гасанова представила колекцію, натхненну образом “жінки з перцем”. Колекція втілила незламний дух, пристрасть і незалежність українських жінок.

Нова колекція бренду зосереджена на чорному кольорі як основі бренду, що доповнюється “ароматом чорного перцю”. Чорний перець стає ключовим елементом у дизайні: він читається в жатій фактурі тканини, яку майстерно виготовили вручну. Ця фактура прикрашає сукні, лацкани піджаків, вставки на рукавах та навіть ґудзики.

Особливий акцент зроблено на намистинках з фактурою, що імітують горошини перцю, створюючи неповторний візуальний ефект.

Різноманітність фактур, таких як оксамит, жатий атлас, жата шкіра та в’язане полотно, не тільки створюють незабутній візуальний образ, але й пробуджують бажання  дотику, надаючи кожній речі унікальну емоційну глибину.

Ельвіра Гасанова зазначає: “Ця колекція – це вшанування сили та впевненості українських жінок. Я хотіла створити колекцію, що не просто красиво виглядає, але й передає характер і сутність тих, хто її носить.”

SIDLETSKIY
Нова колекція бренду присвячена збагаченню класичних силуетів конструктивними складними деталями. Вона характеризується неочікуваними вирізами, грою текстур, складними багатошаровими образами.

Дизайнер Ігор Сідлецький вкотре звертається до архітектурності у виробах та насичує силуети обʼємами, використовує елементи ручної роботи.

У новій колекціі бренд дотримується природних стриманих кольорів, роблячи основний акцент на  деталях, що додають образам динамічності. Асиметричні акценти у мінімалістичних лініях роблять кожен образ унікальним. Стримана палітра емоційно компенсована динамічними акцентами — гострими комірами, конструктивними перекрутами та ідеально виміряними довжинами.

Нова колекція продовжує традиції бренду та засвідчує його відданість власним цінностям та філософії. Вибір матеріалів та непохитна увага до деталей підкреслюють фокус бренду на свідомому споживанні.

TONiA
У новій колекціі дизайнерка Тоня Белінська продовжує досліджувати природу жіночої сексуальності через натуральні кольори та наївне мистецтво. Дизайнерка надихалася технікою витинанки, українським гончарним розписом, наївним мистецтвом.

«Ідея створити речі, зв’язані гачком, натхнення давньою технікою «вирізування» –  данина моєму дитинству, – розповідає Тоня Белінська. –  Моя мама власноруч створювала декоративні елементи для одягу, а я могла годинами спостерігати за цим процесом. Досі пам’ятаю всі фіранки та оздоблення, які робили вони з бабусею. Саме цій легкості і ажурності, які створюються за допомогою давніх технік, що використовувались на території України, я присвятила свою колекцію».

Колекція створена за принципом конструктора, адже кожен з семи образів можна легко комбінувати один з одним.

CREDIT HFDA – The Sparkle Content