Бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях» відбулася в ЦУМ Київ
8 вересня в ЦУМ Київ пройшла перша бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії задля пошуку практичних рішень та об’єднання зусиль у час повномасштабної війни.
«Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, це початок пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди», — зазначила Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
Програма включала три тематичні панелі. У дискусії про виробництво, модерованій Іриною Данилевською, Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) говорили про дефіцит кадрів, митні бар’єри та безпекові виклики, пропонуючи рішення від освітніх програм до мапування виробничих потужностей. У панелі «Комунікації» під модеруванням Марії Мохової (white rabbit agency) Тетяна Парфільєва (Cher17), Антон Єременко (Gunia Project) та Катерина Мотрич (Motrich Studio) зосередилися на прозорості, етичній відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів. Завершальна панель «Маркетинг і продажі», яку модерувала Варвара Зікрань (white rabbit agency), об’єднала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира «Будду» Рудковського («Незламні»), які обговорили ефективні канали продажів, цінову політику, омніканальність та нову етику рітейлу, зокрема роботу з ветеранами.
«Ця конференція не про виступи, а про спільну розмову. Спікери задають вектор, але далі включається весь зал. Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія — така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували», — додали Марія Мохова та Варвара Зікрань, засновниці white rabbit agency.
ЦУМ Київ не лише надав простір і підтримку для проведення конференції, а й взяв активну участь у діалозі про трансформацію fashion-ритейлу. Маркетинг-директор універмагу Костянтин Путиленко виступив у панельній дискусії, долучившись до обговорення майбутнього індустрії.
Подію підтримали партнери: Aromateque подарував гостям можливість познайомитися з новинками нішевої парфумерії та отримати подарунки, а ROSES Bar забезпечив атмосферу нетворкінгу крафтовими коктейлями ready-to-serve.
Конференція завершилася формуванням перших практичних орієнтирів та планів для подальшої співпраці, учасники домовилися продовжити комунікацію задля створення спільних рішень і проєктів.
Фото: пресцентр Ukrainian Fashion Week