Кожне місто, країна має свої особливості та бренди. Окремі бренди часом стають відомими далеко за межами країни. Однією з таких особливостей є національна кухня та навіть конкретні страви. У Полтаві – це, звісно, галушки. Легендарні «Полтавські галушки» відомі далеко за межами не тільки Полтави, а й України. Майже кожен турист, особливо той, хто приїжджає в місто вперше — хоче спробувати цю страву. Ця особливість і спонукала полтавця Андрія Ушакова створити проєкт, який отримав однойменну назву «Галушка».

«Галушка» —  не просто ресторан, це культурний проєкт гастрономічної спадщини. Це мережа затишних ресторанів з новітнім поглядом на українську  кухню, де  готують з локальних продуктів з авторським поглядом на  національні страви. Меню ресторану  зрозуміле та має історичне підгрунтя.

«Наша мета – підвищення туристичної та інвестиційної привабливості України в тому числі і Полтави, внаслідок популяризації та розвитку полтавського бренду Галушка за допомогою франчайзингової пропозиції», – ресторатор Андрій Ушаков

Бренд «Галушки» – це унікальний продукт, який водночас є максимально доступним. Це завжди актуальне меню, унікальне власне виробництво, оригінальний інтер’єр, автентичність, смачна їжа, крафтові продукти. 

Окрім київської «Галушки», до мережі закладів входять два однойменних ресторани в Полтаві та крафтова пивоварня «Августин», пиво якої також можна спробувати в столичному закладі.

Бренд-шеф та співзасновник київського ресторану «Галушка» Андрій Дронов працює на кухні понад 20 років та має досвід роботи з багатьма кухнями світу. 

Спеціально для проєкту «Галушка» український дизайнер Геннадій Заречнюк створив айдентику, в якій зашифровані різні українські символи, що несуть в собі важливий культурний та історичний код. В цих елементах зашифровані бджоли як символ працьовитості, дерево як основа життя, традиційне українське вікно як символ домашнього тепла, колосок як символ родючості нашої землі, паляниця як символ добробуту 

Як розповідає амбасадор та власник новітнього українського бренду «Галушка» Андрій Ушаков: «Галушка» — це не тільки про їжу, а й про цінність та повагу до свого коріння і культури. Для мене важливим було створити місце, яке стане родинним та збереже душевні і особливі моменти не для одного покоління. Національні гастросимволи в багатьох країнах світу несуть інформацію про історію та світогляд народу, тож ми маємо виокремлювати наші українські символи та плекати їх. Через автентичні символи народжується образ сучасного українця та його філософія, а полтавська галушка — це родина та дім, це турбота та затишок, це рід та коріння, це наша українська самоідентифікація».

Нещодавно бренд «ГАЛУШКА» в особі засновника мережі ресторанів Андрія Ушакова відзначили нагородою «За вагомий внесок у розвиток української культури у гастрономічній галузі» на «Business Gravity 2023. TOP-100»